Home

Antonín Švehla: Když má sedlák, mají všichni.

Beno Berghammer (Big Ben): Sedlák nevyhodí nic, co by se mu mohlo hodit.

pondělí 24. prosince 2018

Fotbalista Plzně Andreas Ivanschitz ukončil činnost.


Hráč Viktorie Plzeň Rakušan Andreas Ivanschitz oznámil ukončení kariéry fotbalisty. Skromný hráč Andreas Ivanschitz, pětatřicetiletý bývalý kapitán rakouské reprezentace, po devatenácti letech působení v profesionálním fotbalu opouští jako hráč fotbal definitivně, působit v nižších amatérských soutěžích nehodlá. 
Pro deník Der Standard řekl:"Jsem se svou fotbalovou minulostí naprosto spokojen, od dětství bylo moji touhou být profesionálním fotbalistou a poznat co největší kus světa. Toto se mi splnilo do puntíku. Vždycky jsem chtěl hrát na vysoké úrovni a na vysoké úrovni ukončit činnost."

Poslední fotbalovou zastávkou fotbalisty Andrease Ivanschitze byla Viktorie Plzeň. Společně s manželkou Anjou a třemi dětmi žije v Praze. Jedenáctiletý syn Ilia se snaží jako fotbalista jít ve stopách svého otce, dceři Nahle je osm let a Luně čtyři roky.

"Měl jsem velké štěstí, že mám manželku,  která má pro fotbal pochopení a vždycky mě podporovala," pokračuje Ivanschitz. "Život profesionálního fotbalisty není lízání medu. Nový klub, nový jazyk, nový trenér, jiná mentalita lidí. Manželce vzdávám velký dík, že sama vychovala děti, nikdy nechtěla pomoci, nikdy jsme neměli au-pair-dívku."

Ivanschitz  během profesionální kariéry hrál, mimo rakouských klubů Rapid a Salcburk, v Aténách, Mainzu, Valencii, Seatlu a v Plzni. Byl členem mistrovských týmů Rapid Vídeň (2005), Seatle Sounders (2016) a Viktoria Plzeň (2018). Celkem sehrál 570 utkání, s Rapidem Vídeň a Panathinaikosem Atény hrál Ligu mistrů.

Žádné komentáře:

Okomentovat