Home

Antonín Švehla: Když má sedlák, mají všichni.

Beno Berghammer (Big Ben): Sedlák nevyhodí nic, co by se mu mohlo hodit.

sobota 7. prosince 2013

Čeledíni ve vládě: Nikdo nechce být kladečem věnců, všichni chtějí vládnout.

Jiří Rusnok:Ty vole teď ještě zase zemřel Mandela.
Vlastimil Picek: Kdo tam pojede?
Jiří Rusnok:Já doufám, že prezident.Ty vole, já se úplně třepu, abych tam nemusel jet.
Vlastimil Picek:Protože voni to dělaj tak do deseti dnů.
Jiří Rusnok:Čtrnáctýho v sobotu to je. To jak máme s ním večeři, jo. Teď já mám ještě nějakej oběd, pak máme večeři. Takže já, vole, jsem ve strachu, jestli ještě nebudu muset jet tam. Vůbec se mi tam nechce. Vůbec. Pak mám devatenáctýho zase Brusel. Ale Mandela, to je zase průser. Ty vole, já nevim, dyť ještě ale. To je dálka jako prase, to bych tam musel nějakou linkou, nebo něčím.
Vlastimil Picek:Ale né, speciál.
Jiří Rusnok:Ty vole, kdo to zaplatí?
Vlastimil Picek:Já to zaplatím.
Jiří Rusnok:Tak rozpočet letos to zvládne, ale je to hrozný. Hele, já doufám, že Miloš je nažhavenej, že chce někam jet a že pojede. Oni doktoři mu budou určitě říkat, ať tam nejede.
Vlastimil Picek Můžeš mi říct, jak vyleze do těch schodů do toho letadla?
Jiří Rusnok:: No já nevim.
Vlastimil Picek: Dyť on má problémy se schodama.
Jan Fischer:Ještě tam bude nějaký průser, člověče.
Vlastimil Picek: Hele, nám zrušil cestu do Afghoše dvacátýho a poletí tady?
Jiří Rusnok:Tak asi nepoletí, tak je to v prdeli.
Zdroj:Lidovky


Jiří Rusnok: Ty vole, teraz ešte zase zomrel Mandela...
Vlastimil Picek: No pozri, kto tam pôjde?
Jiří Rusnok: No, ja dúfam, že prezident, ty vole. Ja sa úplne trepem, aby som tam nemusel ísť.
Vlastimil Picek: Oni to robia tak do tých desiatich dní, väčšinou.
Jiří Rusnok: Štrnásteho v sobotu to je... Teraz ja mám ešte nejaký obed, potom máme večeru, takže ja, vole, som v strachu, že budem musieť ešte ísť tam. Vôbec sa mi tam nechce. Vôbec. Devätnásteho mám zase Brusel. A to, vole, ešte neviem, veď to je diaľka ako prasa! Ja neviem, to by som tam musel nejakú linkou alebo niečím...
Vlastimil Picek: Nie, špeciálom...
Jiří Rusnok: Ty vole, ale kto to zaplatí?
Vlastimil Picek: Ja to zaplatím.
Jiří Rusnok: No, rozpočet tento rok to zvládne... No, hrozné, ja dúfam, pozri, ja dúfam, že Miloš je nažhavený, že chce niekam ísť a že pôjde. Oni, doktori, mu budú určite hovoriť, nech tam nejde.
Vlastimil Picek: Môžeš mi povedať, ako vylezie do tých schodov do toho lietadla?
Jiří Rusnok: No, ja neviem...
Vlastimil Picek: Veď on má problémy so schodmi.
Jan Fischer: To je úplná blbosť. Ešte tam bude nejaký prúser.
Vlastimil Picek: Pozri, nám zrušil cestu do Afgoša dvadsiateho a poletí tu?
Jiří Rusnok: No, tak asi nepoletí, tak je to v prdeli.
Zdroj: SME

Bývaly doby, kdy ve škole za neslušná slova bývala poznámka v žákovské knížce. Když to nepomohlo snížená známka z chování. 

Za několik dní bude výročí smrti prvorepublikového premiéra Antonína Švehly. Ten byl označován za politika-džentlmena také kvůli slušnému jednání a vystupování. Právě proto patřil k nejoblíbenějším politikům k zemi. Naši předkové by určitě neměli úctu k prezidentovi Masarykovi, který by mluvil jako čeledín od volů nebo jako svobodník podkarpatského pluku. 

K funkci politika patří i oficiální ceremoniály doma i v zahraničí. Pokud politik toto nechce vykonávat, měl by být okamžitě funkce zbaven. Ukazuje se stále více, jak nedokonalá je ústava a zákony země, které na úpadek morálky  nejsou schopny reagovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat