Že mezi chataři a chalupáři jsou nepřizpůsobiví sobci, je všeobecně známo. Tito Husákovi normalizační zbohatlíci také mají zásluhu na tom, že v českém zemědělství i po roce 1989 vládne postsocialistická velkovýroba a na vesnicích a v krajině místo práce poctivých hospodářů oplácávají své kouličky hovniválové z měst.
Rozum stát zůstává nad chováním chataře, který nesouhlasil s průjezdem historických vozidel mezi obcemi Větřní a Lužná na Českokrumlovsku. Tento sobec si přivlastnil i silnici, kterou zablokoval svým automobilem tak, aby nemohly vozy projet.
Průměrná rychlost posádek se v inkriminovaném místě pohybovala kolem třiceti kilometrů v hodině. „Jak je na mezinárodních rallye pravidelnosti obvyklé, zkoušky se jedou v běžném silničním provozu na méně frekventovaných komunikacích. Rychlostní průměr předepsaný pro jednotlivé měřené úseky nepřesahuje 50 kilometrů za hodinu a jeho dodržování je sledováno profesionálním GPS systémem,“ řekl hlavní pořadatel soutěže Pavel Kacerovský. Ten zároveň dodává, že celá trať musela projít schvalovacím procesem, kdy jsou s průjezdy po silnicích seznámeny všechny dotčené obce.
Řidiči k překážejícímu vozidlu Citroën Picasso zavolali policii, ale bělovlasý chatař před jejím příjezdem i s vozem zmizel.
Žádné komentáře:
Okomentovat