Home

Antonín Švehla: Když má sedlák, mají všichni.

sobota 16. dubna 2016

Obchodní řetězce mění v Německu taktiku

Obchodní řetězce v Německu začínají měnit nabídku zboží i služeb. Vzhledem k stále se zvyšujícím příjmům německého obyvatelstva přestává honba za levným zbožím pochybné kvality  a za slevami. Stále pro více Němců je důležitější kvalita před cenou. Uvedl to časopis Wirschaftswoche na základě zjištění Společnosti pro výzkum trhu (GfK).

Jak by měla úroveň obchodu stoupat ukazuje nový supermarket Aldi-Markt ve městě Kirchseeon u Mnichova, ve kterém zní hudba, je kávový automat, lavičky pro odpočinek, WC pro zákazníky, stoly pro přebalování dětí apod.

Objevily se však už také varovné hlasy podnikatelských expertů, že takovéto podbízení zákazníkům může být jen obchodní trik, který se projeví pouze ve vyšší ceně zboží, nikoli v jeho kvalitě.

Žádné komentáře:

Okomentovat