Čínský obchod Amazon-Rivale Alibaba v největší prodejní akci na světě, nazvané «Single's Day», vytvořil rekord v prodeji. Během první hodiny od zahájení akce prodal zboží v hodnotě 13 miliard dolarů.
Tato částka je o 22 procent vyšší než byla v loňském roce. Do prodeje bylo zapojeno 200.000 producentů, jejichž zboží zakoupilo víc než 500 milionů zákazníků. To je asi o 100 milionů zákazníků víc než před rokem.
Největšího obratu dosáhl Alibaba v roce 2018 při akcích «Black Friday» a «Cyber Monday», kdy během 24 hodin utržil 24 miliard dolarů. Přestože to byl rekord «Single's Day», vzestup prodeje proti roku byl "jen" 27 procent, což bylo nejméně v historii společnosti.
Alibaba sice dominuje na čínském trhu, ale silně na něj dotírá společnost JD.com, která oslovuje méně zámožné zákazníky.
Žádné komentáře:
Okomentovat