Home

Antonín Švehla: Když má sedlák, mají všichni.

Beno Berghammer (Big Ben): Sedlák nevyhodí nic, co by se mu mohlo hodit.

sobota 29. února 2020

Rok vězení pro Čecha v Rakousku, za krádež másla a šesti rybích konzerv

Marné před okresním soudem v Gmündu byly výmluvy devětačtyřicetiletého občana České republiky, že nic neukradl. Rozhodlo svědectví dvaaosmdesátiletého Rakušana, který na podezřelého muže upozornil policii.

Český zloděj se před soudem mluvil o tom, že si spletl vlak a proto v Gmündu vystoupil a při čekání na zpáteční vlak se procházel. Zašel do supermarketu a potom do parku, kde se u jednoho stromu převlékal. Najednou přijela policie a chtěla vidět jeho doklady.

Na podivné chování upozornil policii dvaaosmdesátiletý pozorný svědek. Policie zjistila, že na stromě v parku je ukryto 6 tuňákových konzerv a čajové máslo, potraviny v celkové hodnotě 59,67 eur (1.492 korun).

"Jsem nevinný," tvrdil zadržený muž, "o těch věcech nic nevím, nedal jsem je tam, vždyť nemám ani žádnou tašku."
"Poznávám toho muže," řekl svědek, "viděl jsem jak z bundy vyndavá plechovky a schovává je na strom, potom odešel a když se vrátil, znovu vyndaval a schovával tam plechovky. Bylo mi to divné, tak jsem zavolal policii."

Na soudce výmluvy českého občana s dlouhými prsty neplatily a vynesl ortel jednoročního vězení.

Žádné komentáře:

Okomentovat