Home

Antonín Švehla: Když má sedlák, mají všichni.

Beno Berghammer (Big Ben): Sedlák nevyhodí nic, co by se mu mohlo hodit.

pátek 23. února 2024

Důležitá zpráva pro nespokojence

 Konec inflace v Čechách je nejlepší zpráva, kterou si rády vyslechnou hlavně davy lenivých spoluobčanů naší společnosti. Hlavně těch, co se nesnaží, těch, co lelkují u vrat potravinových bank, ve stínu popelnic a v pohostinství pod mosty nad nemytou hlavou plnou chybějících zubů.

Je povinností každého správného občana, který mi dal i nedal hlas, a já mu dal naději, tuto naději dál sdílet. Šiřte lidé tuto radostnou zvěst všude. Do každé rodiny, do každé domácnosti, do každého kouta našich něžných ghett se spokojenými důchodci. Do aleluja to proboha šiřte po celé republice a celém světě, aby všichni věděli, kdo řídí tuto šťastnou zemi.

Zlevňuji vám přátelé úvěry, což postaví na nohy ekonomiku, kterou jsem musel poslat na chuj, abych ji od základu vyhnal vzhůru. Jsem borec-ekonom. Postarám se o to, aby rostly rreálné mzdy, avšak ne těm, které nemám jako rád, těm, co rrád jako mám, těm já rád přidám. Každý pocítí mou odvahu obrovsky světově navýšit minimální mzdu. Neděkujte přátelé, jsem tady pro vás, jedině pro vás. Inflaci v lednu jsem mohutným úderem fialové strany síly srazil na meziroční bezkonkurenční 2,3 %. Což pro neznalé znamená, že k mé tak obtížně budované skoro 30 % inflaci přidávám další báječná procenta a další pokles životní úrovně. Jsem prostě nezastavitelný.

 Loni v lednu to byla fakt velká inflace, a proto jsem těm důchodcům po dohodě s Ústavním spravedlivým posledním soudem pěkně navařil. Zvlášť rád vařím po zdravotně postižené, těm dám, co umím. Po „bambilioně“ let, po inflaci, jež se nebes dotýká, by dnes chtěli okrást mě, premiéra této země. Žebrají ze mě miliardy, které už nemám, protože jsem je rozdal těm, jenž si to plně zaslouží. A bez rozdílu, ať to je oligarcha ten nebo ten. Ano morálka, vždy morálka na prvním místě.

Meziměsíčně sice ty potvory ceny stouply, ale kdo je dokonalý? Tedy kromě mě? A vůbec, letošní inflace je třetinová oproti té, která tady byla, když nejlepší současný premiér a státník nastupoval za volant českého trabantu. Ekonomicky jsem to rozpálil, prosvištěl hory, sjel do  ekonomických ukazatelů a vystoupal do oblak. Premiér Fiala. Každý ví, co to znamená. 


Žádné komentáře:

Okomentovat