Home

Antonín Švehla: Když má sedlák, mají všichni.

Beno Berghammer (Big Ben): Sedlák nevyhodí nic, co by se mu mohlo hodit.

pátek 29. května 2020

Sedlák předvedl, jak veterinářka mohla získat potvrzení od psychiatra

Po vyšetření u psychiatra odešel sedlák Jan Altman s diagnózou středně těžké deprese, pracovní neschopenkou a receptem na uklidňující prášky. Stačilo mu sehrát divadélko. Třiapadesátiletý farmář tím tento týden u domažlického soudu demonstroval, jak i naprosto zdravý člověk může od psychiatra vytáhnout potvrzení o nervovém zhroucení.

Chtěl tím znevěrohodnit lékařskou zprávu o psychické újmě veterinářky, kterou během kontroly zavřel do přívěsu pro dobytek a asi minutu vezl. Je přesvědčen, že si žena zdravotní následky vymyslela, aby vysoudila náhradu 1 milion korun za poškození zdraví.

„Nechci zlehčovat práci těchto lékařů, ale mám určité pochybnosti o tom, zda pouze na základě informací od poškozeného dokážou s jistotou určit, zda skutečně trpí depresemi, nebo ne. Já se cítím fajn, nic mi není, a přesto po hodině a půl trvajícím vyšetření mně psychiatr diagnostikuje středně těžkou depresi a napíše mi neschopenku,“ prohlásil Altman s tím, že po vyšetření a vystavení neschopenky se lékaři přiznal.

Žádné komentáře:

Okomentovat